Isprinsessan Tjorven

Tjoven älskar när vägen är lite isig, när det har kommit massa snö som plattats ihop till is.
Då gör hon kullerbyttor!!!
Mitt i språnget slänger hon sig över höger axel och gör en kullerbytta, sen fortsätter hon att springa. Ibland tycker hon dock att det är så extremt skönt att hon ligger kvar och gnor sig lääänge.
Härom dagen gjorde hon något kul! Hundarna var helt spralliga när jag tog ut dem. Hoppade och studsade, rusade framåt. Och mitt i allt skulle Tjorven göra en kullerbytta. Men av någon anledning kom hon upp på fel håll så när hon började springa sprang hon åt fel håll, bakåt!!!!


Eller vad säger du?!
Postat av: Helene

Ohhh...hon är bara SÅ gullig!! Is eller inte...en prinsessa är hon iallafall lilla Tjorven!

Lite av "fasters" favorit?!

2009-02-27 @ 10:01:35
Postat av: anki

näääää, =) så sött!!!

lilla isprincipessan!



kramisar


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback