Klarade tentan!!!

Jag hade ju tenta den 16 januari i Rättskällelära med rättsteori och rättshistoria.
Fick besked idag att jag klarat den, och ganska bra till och med!
Det var en lättnad!
Det var sista saken på första terminen så nu är de första 30 poängen av 270 avklarade! Never look back ;-)

Nästa tenta är först i juni, och då på hela termin 2... Fram tills dess har jag 6 obligatoriska moment, varav ett är inlämnat och jag väntar på feed back.

Hej hopp!

Eller vad säger du?!
Postat av: Jenny

grattis!!!

Postat av: jenny

Åhh.. vad kul. Då får jag hoppas på ett toppen bröllop. Det gav mig också svaret på varför hon inte mailade tillbaka.. Mailade henne (innan jag läst här) och undrade lite.. Men fick bara tillbaka att hon inte va där.. Nu trilla pengen ner.. Jo jag ska göra ett test.. Återkommer.. Ska göra det imorron. Ha det så mysigt i sälen!! Hälsa och gratta om du vill och kommer ihåg det.

Jenny

2009-02-06 @ 10:20:56
URL: http://jennytussan.blogg.se/
Postat av: mammi

Å så roligt!!



GRATTIS !

2009-02-06 @ 21:12:18
Postat av: anki

Grattis!!! du e så duktig! du jag länkar till din blogg om ok? =) kramis

2009-02-06 @ 22:02:25
URL: http://anki-naramenborta.blogspot.com/
Postat av: E.....

Grattis kompis.....

Hälsa och gratta Marit också....

kram

2009-02-07 @ 12:43:00

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback