Längtar...

...till sommaren!

Då ska jag plantera lavendel, löjtnadshjärta, pion, iris, fingerborgsblomma, lupin, och vallmo. När det är dags för lökar ska jag sätta alium och tulpaner.
Platsen framför huset ska fyllas med blomsterprakt i vitt, rosa och lila. Ja, och grönt såklart!

  

Kanske sätter vi även ett litet träd där...



Trästaket som får gråna, vit grind, kullersten, singel, fina sittmöbler, roliga dekorationer....
Buxbom...

Eller vad säger du?!
Postat av: E

Kan jag få din energi....du är så händig =)

Du är driftig och otrolig....underbart att se och läsa....

Kram & tack för i måndags, super trevligt att ses....

2009-02-25 @ 00:23:31
Postat av: www.elliesdagbok.blogg.se

mmmm man drömmer sig bort av din text!!!!



Kopmmer bli superfint!!!



Trevlig helg! KRAM


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback