Pappa har rätt!!

Jag har bott i en stad till, Falkenberg!!
Hur kunde jag glömma?
Det är även sant att det inte var mamma som köpte hyllan, det var pappa! För mamma hade nästan gjort sig osams med försäljaren!!! Vilken tur att pappa kunde köpa den, annars hade jag blivit snuvad!!!

Kom till Örebro i tisdags kväll. Det såg ut som F-N efter målaren. Väggarna var vita men över allt annars var det jäkligt skitigt! Fick städa lite och fortsätta igår. Nu ser det hyffsat ut!

Idag skall jag plugga. Måste komma ikapp lite, försummelsen i helgen var total.
Skall läsa en bok som heter "Mellanmansrätt". Det har fortfarande med avtalsrätt att göra. Sedan skall jag gå in på köprätt.

Imorgon kväll kommer my big love hit! Tåget anländer runt 19. Då skall jag hämta honom, vi får käka lite och ta det lungt. Bokade tvättstugan 22-01 så kan vi slänga in en maskin om det behövs.
Mattias hade i sin telefon hittat ett sms som jag skickat till honom den 12 mars 2008.
Glöm inte att köpa hus ikväll :-) Jag tycker att det känns lovande och bra nu! Puss!
Det var Åvik!
Han hade varit på visning när jag jobbade och han tyckte att det var så bra att jag var tvungen att se det. Så vi ringde till säljaren och bad att få komma en gång till så att vi kunde lägga bud. Vi kom dit kl 23 en onsdag... Det blev mäklaren inte så lycklig över! Men när vi fick reda på att ett bud på utgångspriset blivit lagt var vi, tack vare titten, säkra på att vi ville lägga ett bud. Och sedan fick vi det!

I helgen skall vi till Sälen på Marit och Ingemars bröllop!
Lite bilder hoppas jag kunna bjuda på!

Eller vad säger du?!
Postat av: Jenny

Marit.. våran Marit eller hur man ska uttrycka sig?? Grattis till hennes så fall..

Postat av: mammi

Önskar er en riktigt mysig helg!

Hoppas Sälen-utflykten blir riktigt fin, det kommer nog att snöa på brudparet, undrar vad det betyder?

Flingorna får ersätta risgrynen....

2009-02-06 @ 21:21:10

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback