Utfrågad

1. Hur gammal är du om 5 år?  31,5 år

2. Vem tillbringade du minst 2 timmar med idag? Pernilla-darling!

3. Hur lång är du? 1,62

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Holiday

5. Vem ringde du senast? Mattias

6. Vem ringde dig senast? Mattias

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Hur går det?

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms:ar väääldigt mycket!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta


10. När såg du senast din mamma? I söndags! Hon hade köpt en fin-fin hylla åt mig!

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du idag? 9,30

13. Vilken är din favorit julsång? Julsång? Har nog ingen favorit.

14. Vilken är din favoritplats? På Åvik

15. Vilken plats föredrar du minst? Överbefolkade köpcentrum och affärer, typ dagarna innan jul

16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Förhoppningsvis där det är varmare än här

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mardrömmar?

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Filmen igår, Holiday!

19. Hur stor är din säng? 1,60 i Billeberga 90 i Örebro

20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär i Billeberga, bärbar i Örebro

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Gärna pyamas, varmt och skönt!

22. Hur många kuddar har du i sängen? 1 tempur

23. Hur många landskap har du bott i? Skåne, Halland, Närke, Småland

24. Vilka städer har du bott i? Halmstad, Örebro, Landskrona

25. Föredrar du skor strumpor eller barfota? Strumpor


26. Är du social? Mer asocial än social, men gillar att umgås med vänner!

27. Vilken är din favoritglass? Daim, lakrispuck, piggelin, calippo mf

28. Vilken är din favorit efterrätt? Alla efterrätter! Gillar speciellt panacotta

29. Tycker du om kinamat? Njae

30. Tycker du om kaffe? Nix

31. Vad dricker du till frukost? The om jag fått sova ut, Red Bull om det är tidigt

32. Sover du på någon särskild sida? som en bulle

33. Kan du spela poker? nope

34. Tycker du om att mysa/kela? Japp!

35. Är du en beroende människa? Nä jag tror att jag är självständig

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej faktiskt inte!

37. Vill du ha barn? Inte säker, lär dröja

38. Kan du några andra språk än svenska? Japp, engelska

39. Har du nånsin åkt ambulans? Nä det tror jag inte

40. Föredrar du havet eller bassängen? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Huset och resor (obs ej Örebro-Billeberga!)


42. Äger du dyrbara smycken? Inte ekonomiskt sett

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Advokaterna

44. Kan du rulla med tungan? Hur gör man då?

45. Vem är den roligaste människan du känner? Pernilla tror jag!

46. Sover du med gosedjur? Räknas Tjorven?

47. Vad har du för ringsignal? En som låter som en låg ringsignal

48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? Inte medvetet!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min kobratelefon

50. Flirtar du mycket? Nä

51. Kan du byta olja på bilen? Byta vet jag inte men fylla på kan jag.

52. Har du fått fortkörningsböter nån gång? Nix

53. Vilken var den senaste boken du läste? Allmän avtalsrätt

54. Läser du någon dagstidning? Nej tyvärr, saknar det

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Vackre Hjem och Interiör, dock månadsmagasin¨

56. Dansar du i bilen? Hur går det till? Jo det gör jag nog ibland!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Vet inte vad den heter. Med fjantarna på morgonen. Borde byta.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vad Mattias vill ha upp till Kramfors

59. När var du i kyrkan senast? Minns inte

60. Vem var din favorit lärare på högstadiet? Ingen...

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 natt. Det regnade. Sen sov vi i bilen.


Eller vad säger du?!
Postat av: Christer Andersson

Jag behöver nog friska upp ditt minne lite .

Punkt 10 det var inte mamma som köpte hyllan.

Punkt 24 du har också bott i Falkenberg.

MVH Pappa

2009-02-03 @ 20:36:36
Postat av: Christer Andersson

Jag behöver nog friska upp ditt minne lite .

Punkt 10 det var inte mamma som köpte hyllan.

Punkt 24 du har också bott i Falkenberg.

MVH Pappa

2009-02-03 @ 20:38:40

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback