Väggord

Jag har länge tänkt på att jag vill ha något skrivet på någon vägg!
Problemet har varit att jag inte vet vad eller var. Men nu när jag jobbat lite i sovrummet är jag sugen på att sätta orden på höger vägg ( om du står i dörren på väg in) alltså en av de låga väggarna under snedtaket.


Alltså motsvarande vägg till den där tavlorna står (som förövrigt känns bra där, i sin tillfälliga placering! Får stå kvar!)

Ett till skäl att jag inte beställt är att det är ganska dyrt... Men ikväll hittade jag
http://www.unikdekor.se/ som har ett bra uttbud till bra pris! Jag är inte exakt säker på priset, det beror på utformningen, men många gånger billigare än tex My First Room.

Funderar på att skriva något av följande:
Vidunderlig & elsket

Du är den ende, du är den bäste, som jag har letat, som jag har väntat (Lars W)

Always kiss good night!

Gillar även texten Realese me med Oh Laura som var med i en tv-reklam för något år sedan. Men jag vet inte om innebörden passar med det typsnitt jag vill ha (Old Script hos Unik dekor)....
Hmm detta tål att sovas på!

När jag kommer hem ska jag i alla fall klä om sovrumsstolarna. Har ju tyg men inget vadd. Måste fixa!
God natt!

Eller vad säger du?!
Postat av: mammi

....också om att skriva och läsa tänkvärda och vackra ord på bord, stolar, skyltar, väggar, tavlor ja, kort sagt, var som helst, man stannar upp, tänker till, njuter av det, ja det är sånt man blir glad av och varm....

en av mina favoriter: så underbart det är att få älska och att älskas....

eller

att älskas utav dig är det vackraste för mig....



2009-02-12 @ 21:18:04

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback