Blogg och dagdrömmar...

Här har jag spenderat en stund på på kvällen: http://whiteseason.blogspot.com/
Suck så fint!
Det hela började med att jag såg "Arga Snickaren" på tv 5 och sedan gick alla inredningscylindrarna igång. SÅG ni vilken fin tapet de paret fick i sitt sovrum?

Föremålet för mina dagdrömmar ikväll är vårt sovrum. Det känns kalt och jag vill fixa till det lite.
Efterlyser en hylla som matchar soffbordet, det skall vara en blandning mellan hylla och skåp som skall stå på andra sidan dörren.
Om jag inte hittar det skall jag måla bordet vitt och köra en vit hylla. Men det är lite tråkigt... Älskar ju soffbordet, färgen och lacken. Om jag kör vitt så blir det enkelt hela vägen, men annars blir det att ta hänsyn till den färgen.

Hmm, kanske måla bordet vitt, vit hylla för böcker, ta den gamla dörren - luta av och betsa vit och ha till sänggavel, fixa vita gardiner och ett vitt överkast. Och kanske kanske sådana blommiga tapeter som på tv....
Tänk den som ändå hade tid att hålla på att fixa. Lite svårt när man dessutom är 50 mil bort. SAKNA!!!

Eller vad säger du?!
Postat av: Kjärstin

Wiktor och jag såg också arga snickaren...

man fattar att han var arg, vem hade inte blivit det... däremot tyckte vi båda att tapeten skulle passat bättre i ett barnrum...

Väggen i ert sovrum, hur bred är den? Ifall jag springer på nåt skåp....

Jag tror att ett överkast i en go färg skulle göra mycket tillsammans med matchande accenter såsom tavelramar, krukor, kuddar...



Stubben tillbringar hela dagarna nere i källaren.

Äter och sover och går på lådan, han är tråkig, tycker Sanna...



Roligt att Mattias trivs! Hälsa!



Får ni sommarlov samtidigt?

2009-01-22 @ 22:28:12

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback