Dags att dra...

Då var det slut på hemmavistelse för denna gången!
Om ca 1h drar jag. Har 2 tjejer med mig, förutom Nova :-)
Det känns helt ok att åka, skönt att komma igång igen.

Novas sår på rumpan ser bra ut, det är nästan helt läkt.
Det på halsen sitter ju sämre till. Dräneringen togs bort i fredags, sen dess har vi tvättat det 1-2 ggr per dag och hållt det öppet i båda ändarna så att det kan läka innifrån. Det är lite svullet och vätskar sig lite, men verkar läka bra. De stygnen skall sitta lite längre (rumpan = 10 dagar) men sedan har jag fått instruktioner så att jag kan ta dem själv.

Vi har röjt lite i stugan. Jag är helt färdig med mina saker, Mattias har lite kvar att sortera och packa, sen är det lite som skall hit. Vi har massor som vi skall lämna på loppis och sedan skall det städas.
Innan vi lämnar över skall jag fixa lite i trädgården och sen är det helt klart! Köparen tar över 1/4. Skall bli skönt när det är ur världen!

Hemma på Åvik har det bara hänt småsaker. Mattias har fixat knoppen till toadörren tex. Jag har hängt upp lite tavlor. Tja inget speciellt. Nu skall jag kolla lite på blocket, är på jakt efter en tv til sovrummet och eventuellt en torktummlare.

Må väl!

Eller vad säger du?!
Postat av: Marit

Tack för senast!

Det var jättetrevligt att äntligen få se hur ni har det. Jag förstår så väl att man inta kan annat än trivas där. Vi kom i alla fall hem ordentligt somvi skulle, och idag har vi bara tvättat och packat upp. Vi hörs vad det lider.

Kram m + i

2009-01-06 @ 21:50:54

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback