Handling....

...mitt hatobjekt.

Det är jobbigt, tungt, tidsödande och kräver planering.
Jag skjuter alltid på det.
Men idag bar det av. Per cykel till närbutiken Konsum.

1,5 liter mjölk (standard, "lättare" finns inte i stor, annars föredrar jag lätt eller mini)
2 st krav kiwi (krav är bra!)
1 frp färdig skivad Magré ost (dyrt men oftast får man slänga hälften av en stor ost.)
1 burk ekologisk hallonsylt (ekologisk är bra! har jag till mjölk och flingor)
1 burk gorumet creme fraiche, karl johan*timjan*citron, (enormt god att göra pastasås på!)
1 påse "Frisk och fröig" (bröd med frön från solros, pumpa och lin)

Allt packades ner i min cykelkorg och sedan bar det av hem. Klart på 20 min. Vad är det att klaga på egentligen?

Oj, glömde visst en vara:
1 påse Less fat Chips, smak grill.  (min stora favorit, har ni provat? Krispiga och goda!)

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback