Så är det bevänt med oss...

Mattias är i Sandö, har sin första skoldag idag!
Han kom upp dit igår runt 22, allt gick bra.

Jag har haft min första dag på nya terminen.
Massa spännande saker på gång! Sitter och väntar på att få tillgång till instruktioner på nätet.

Nova är glad över att ha sin kompis Tjorven med sig.
Nu är hon inte längre gamel-mormor på prommenaden!

Tjorven är helt tillfreds med flytten.
Här låg ett gammalt ben som hon gnager på med liv och lust.

Stubben är i Getinge.
Lite konstigt tyckte han nog att det var att vara där utan oss...

Huset vaktas av diverse medhjälpare.
Salongen flyter på som vanligt, jag kommer hem nästa helg och jobbar lite.

Såååå, allt är precis som vi önskat oss... Tack...

Eller vad säger du?!
Postat av: Anso

Så du har hamnat i Örebro du också... Bor du nära Universitet eller? Så du ska bli jurist?! Mycket plugg då antar jag. Kul att du tittade förbi min blogg ;) Ha det så bra o lycka till med studierna.


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback