Tä tä-tä-tä tä-tä-tä TÄVLING!



Missa inte att vara med och tävla i Jannices blogg!
Instruktioner finns här:
http://addsimplicity.blogspot.com/2008/05/nya-tider.html vilket för övrigt är Janices nya bloggadress, istället för den jag tipsade om häromdagen.

Eller vad säger du?!
Postat av: Jenny

Hejsan.. Du min syrras man har lite problem. Imed du undervisade oss så tänkte jag att du kanske kan hjälpa mig. Har fått för mig att nerven som går i sätesmusklerna (mellan, eller vad det är) Kan inte den komma i kläm så att man får ont som ischias (eller hur tusan det stavas). Kanske yrar jag. Han får i vilket fall ont benet, från korsrygen (ibland) ner över skinkan och ner en liten bit i benet. Kan du hjälpa mig.. =) Allt bra annars?? Kram


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback