"Åh jag kunde inte sova"

En strof av LW
Det är för sent
Klockan ringer 06,30
Jobba imorgon
Skulle varit ledig
Fick för många förfrågningar för att kunna vara ledig, Ine fullbokad redan
Åker dit halva dagen
Tar hela dagen med pendling
Känns det som

Koffert är inte sålt.
Anna och Karro har visat intresse.
Pris???
500?
Bud?

Ny tidning blev Bolig
Den var rolig!
Men dyr, 70kr för ganska tunnt magasin
Nästa gång ska jag prova ELLE
Var länge sen

Vad ska jag har på mig på bröllopet???
Måste handla något.

På torsdag ska jag klippa mig
SKÖNT
känns långt

På radio nu
I was bruised and battered and I couldnt tell
What I felt
I was unrecognizable to myself
I saw my reflection in a window I didnt know
My own face
Oh brother are you gonna leave me
Wastin´away
On the streets of philadelphia

I walked the avenue till my legs felt like stone
I heard the voices of friends vanished and gone
At night I could hear the blood in my veins
Black and whispering as the rain
On the streets of philadelphia

Aint no angel gonna greet me
Its just you and I my friend
My clothes dont fit me no more
I walked a thousand miles
Just to slip the skin

The night has fallen, Im lyinawake
I can feel myself fading away
So receive me brother with your faithless kiss
Or will we leave each other alone like this
On the streets of philadelphia


Varmt i huset
Hundarna snusar
Ont i huvudet av sömnbrist
Kanske lite trött nu
Provar
G'natt

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback