Ålder

Är det bara jag, eller har fler svårt att komma ihåg hur gamla de är?
Nästan varje gång jag funderar på det, vilket händer då och då, måste jag räkna efter.
Det börjar med att jag tror att jag är 28. Sen tänker jag att jag nog är 25. Men sen minns jag att jag har fyllt 25...för ett tag sen...Det slutar med att jag måste räkna. Då kommer jag fram till att jag blir 27 i år.
Tjugosju. Mental anteckning.

Eller vad säger du?!
Postat av: Karro

Hahaha... trodde det bara var jag som hade svårt att ha koll på det! :D Inte varje gång men det händer att jag får tänka till lite... men som tur är är jag född -80 så det blir så enkelt att snabbräkna. Fast ibland händer det att jag säger året för att ge snabbt svar, så inte folk tror att jag är helt tappad bakom en vagn (fast det kanske jag är när jag tänker efter...), så får de själva räkna istället för att det skall bli nån sekunds fördröjning när jag även måste tänka efter vad det är för år i år också... då blir det riktigt komplicerat... :P Och tom min utläggning nu funderar jag på om ngn förstår överhuvudtaget... Ja ja.. hopp i galopp och glad sommar!

Kram!


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback