Gott liv!

Söndag
Smet tidigt från jobb, hemma strax efter 13
Ledig imorgon
Frisk make
Nystädat hem
Nytvättade sängkläder
Jag slapp att själv göra de två ovanstående punkterna, och slapp möta en zombie i soffan
Mat blir handlad i detta nu, mat ska lagas men inte av mig.
En ganska bra dag!!

Själv har jag nu jobbat lite på mitt beslut och dess underlag. Mejl mm. Bra. Fortsättning följer. När det är dags.

Imorgon ska jag vara ledig.
Tänker smida planer med maken. Planer för hus o trädgård.
Kanske göra några inköp. Bordet från IKEA ligger bra till!
Hoppas även få kontakt med Veterinären om vibro-träning och dessutom köpa glucosamin till Nova.

Dessutom kan jag berätta att Peter o Anette tidigare idag åkte till BB. Punktlig bebis visste att h*n var väntad till imorgon. Håller alla tummar!


Det är ett STORT liv!!


Ps, var är Hillan? Spårlöst försvunnen.

Ps, Zonterapeuten heter Jan Rosenkvist och finns i Landskrona


Eller vad säger du?!
Postat av: Anonym

Vi har några glucosamin tabl (ja även pulver) till hund. Vad jag hört av danskarna på utställning så är dessa tabl. super bra. Ha det fint.. jenny

2009-07-26 @ 21:27:18

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback