Life is a pice of shit

when you look at it.

Men det gör inte problemen mindre när man är mitt i dem.
Idag har min högra hand sagt upp sig. Min högra hand var en person som jobbat hos mig sen april förra året.
Hon slutar på söndag.

Hennes kropp pallar inte jobbet och hon fick ett oväntat och tydligen oemotståndligt jobberbjudande. Så.....

...


Men det löser sig ju alltid? Eller hur. Life must go on. Mycket engelska nu... Men med lite hjälp från vänner och familj så ska det väl ordna sig. Ser inte framemot 7 dagars veckor. Hade hoppats hålla det såhär, 5 dagar och bara stand by de övriga.

Hudterapeut sökes. Omgående...

Eller vad säger du?!
Postat av: Anonym

Oj, ja nu blir det problem för dig...

Önskar jag kunde göra nåt...

Hoppas det löser sig till det bästa !

Tänker på dig - kram - mam.

2009-07-19 @ 21:47:50
Postat av: Jenny

Hejsan..



Till hösten hjälper jag dig mer än gärna. Just nu har jag inte dagis plats till Nova så det blir lite tajt. Om du vill.. så ring så fall. Vi är ute på en del mässor, men kan jag så kommer jag mer än gärna och hjälper dig. Ska ärligt säga att det kliar i fingrarna då o då.

2009-07-20 @ 17:57:50

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback