Pjuuu!

Telefonen hittad.
Dock inte på bussen eller båten. Mattiass fick vara en hjälte och åka till stan. Där låg den rackaren, i förarsätet.
Jäkla tur. Tänk om den försvunnit....

Idag ska jag o Annika till Torekov och titta på Carolina Gynnings utställning!
Spännande! Hoppas man kan köpa en affisch. Tavla lär budgeten inte tillåta...

Ute håller Mattias o Lasse på som bäst. De har en grävare här och har grävt upp hela framsidan o uppfarten. Nu är de inne i trädgården och tar stubbar. Imorgon kommer första lagret med grus och sedan ska det på ett lager till. Vi ska fixa kantsten, få upp staketet och sen är det prjektet klart! Nice!!

Eller vad säger du?!
Postat av: Hanna

Bra att ni hittade den! Ha en fin dag. :)



Jag ställde förresten upp i en tävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-07-05 @ 11:39:16
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: Kjärstin

Låter riktigt bra, alltihopa !!! Kram !

(vi röjer i garaget...)

2009-07-05 @ 12:34:24

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback