Tomt

tomt ute
tomt inne
tomt i hjärta
tomt i sinne

Efter ett par dagar med många intryck, extremt skiftande i karraktär, är det nu helt tomt.
Saker har blivit sagda, saker har blivit gjorda, saker har blivit bestämda.
Det hade varit skönt att trycka på paus.
Det känns som om bakslaget är obligatoriskt efter all medgång.
Det som inte dödar härdar?

Fragment som ramlar omkring;
Bröllopet  var underbart! Mer äkta har jag aldrig upplevt.
Vi hälsade på Ruth, Makens mormor. Hon är så söt!
Nova var ganska halt efter en långprommenad på Ön. Vi ska börja ge henne glucosamin.
Annas fest måste vi tyvärr stanna hemma från. Jag måste jobba... Det känns extremt tråkigt.
Imorgon ska M sätta kakel hos A och P. Blir inget gjort hemma då. Kanske åker vi på Glans & Batra i Helsingborg på kvällen.
På tisdag ska vi på möte *2 på Hven.
Mattias är nästan klar med sitt dykcert. Duktig.


Imorgon blir det jobb och jag ska se om kan kan börja älska livet igen.

Jag ska se om färgen kan återvända till mitt ansikte.

Om marken slutat gunga.

Det borde den göra, även efter ett stort svek.


Eller vad säger du?!
Postat av: E

Life is a rollercoaster....



Uppgångar, nergångar....

Hopp & förtvivlan...

Solsken, ösregn...

Glädje & sorg...

Upp som en sol, ner som en pannkaka...



Inget ont som inte för ngt gott med sig...



Detta har varit min verklighet de senaste 16 mån.



Det är jobbigt men man överlever, konstigt nog...



Jag finns här för dig och hjälper dig när jag kan....det är vänner tillför!



Ny vecka, nya utmaningar....

Jag önskar dig en trevlig sådan och glöm inte se det fina i allt det dystra. Iband finns de där, närmre än man tror....



Varm kram!

2009-07-20 @ 08:59:59

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback