Smart?

Om man har en jätteliten hund och möter en jättestor och en liten hund, som båda skäller vilt mot dig, och deras matte för tillfället inte har koll på alla koppel och väskor och allt utan har trasslat in sig, fortsätter man då bara att gå emot dem?
Dessutom inom sådant avstånd att den jättestora hunden lätt når ens egna jättelilla hund, fast att den jättestora hunden är kopplad?

Inser man inte då, att trots att man har rätt att gå där, och trots att den andra matten borde hålla koll på sina hundar så är det inte lämpligt att fortsätta gå just då?

Inser man inte då, att det finns en risk för att en olycka händer och försöker undvika den genom att stanna till en halv minut? Kanske söka ögonkontakt innan man fortsätter gå?

Gaaaaaaa vilken korkad jävla tjej.
Om något hänt hade jag förmodligen blivit anmäld för försumlighet eller vårdslöshet fast det i själva verket var hon som klampade rakt in i ett getingbo, bara för att hon får.

IDIOOOOOOOT, fatta att arg stor hund på bjebbig liten hund betyder död liten hund.

Eller vad säger du?!
Postat av: Ann-Marie Larsson

Jag fattar att arg stor hund kan vara livsfarligt.



Sänder en lycka-till-hälsning om fredagen. När det gäller så fixar du det. Om inte...den dagen den sorgen, men jag skall hålla tummarna hela dagen. Det går alldeles utmärkt att hålla tummarna. Värre hade varit ringfingrarna. Jag är nämligen nyopererad i vä ringfinger och gipsad upp till armbågen, men har tumme och pekfinger fria. Vad jag har gjort??? Sluntit i en liten liten vattenfläck på klinkersgolvet i hallen och tappat balansen och vid fallet taget emot med handen eller rättare sagt med fingrarna. Aj! Aj! Aj!



Värre kunde det vara /kramiz mozter

2009-06-03 @ 18:54:14

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback