Välkommen till Lund!!

Kära vänner, i helgen fick jag resultatet på tentan.
Jag hade klarat den! Jippie jej!!!
Därmed kunde jag skriva ut ett studieintyg på 60 hp Juridik som jag skickade till Lund. Studiehandläggaren tog hand om det direkt och svarade Välkommen till Lund!

Det var verkligen ljuv musik för mina öron.
Nu är det sant.
Nu ska jag aldrig aldrig aldrig mer åka.
Vilket år det har varit! Vilket slit och släp, men så glad jag är att jag gjort det. Bara 4 år kvar ;-) Nä, skämt o sido, tänk om man avstått? Svikit sin egen dröm, av bekvämlighets skäl? Fy jag får ont i magen bara jag tänker på det. Crea Diem heter det väl, skapa dagen...

Idag skapar jag dagen på Hven. Jag inledde okristligt tidigt med närkontakt med en stor idol!! Hihi säger inte vem, det kan vi ta när vi träffas! Det var nervöst och spännande att ta hand om någon man beundrar så! Men båda var nöjda och allt frid och fröjd.
Efter det har jag haft två behandlingar till och nu har jag ätit lunch. Det blev pommes, grillspett och tzatsiki från igår. Igår var en alldeles underbar kväll. Vi satt ute till 22. Skulle jag inte gått upp 04,45 hade jag kunnat sitta ännu längre. På kvällen skiner solen in i hålet mellan två av träden, så vi får kvällssol i hörnet under trädet. Mys med fleecefilt och tända ljus. Hoppas på repiser resten av veckan!!

Jag ska nu vara ledig från salongen i två dagar. Det blir trädgårdsarbete för hela slanten. Vi ska hyra en maskin och shakta av framsidan och gräva upp stubbar.

Allt är bra med de andra, mannen och djuren. Mattias är iofs lite sjuk. Förkylning som hoppat på honom. Men han var lite bättre idag.
Återkommer med bilder från trädgården senare i veckan! Vi har fixat en ny rabatt på insidan av huset, för att sätta alla växter som behöver nya hem tillfällligt. Även vårdträdet får stå där tills vidare.

Kram kram!

Eller vad säger du?!
Postat av: Kjärstin

å vad härligt allting låter...

GRATTIS till att ha klarat tentan ! Bra bra !!!



Idolen ja, hm, kan det vara en mörk tjej, händig, duktig, påhittig, charmig ? undrar jag ....



Kram och skicka kryapådig-hälsn.till M !

2009-06-30 @ 19:46:42
Postat av: Annika

Grattis grattis grattis grattis grattis :)

Även om jag visste (att du skulle klara tentan) det och redan sagt det(grattis ;)) så tål det att sägas en massa ggr till!!! You rock my friend!

Kramar A

2009-06-30 @ 21:24:16
Postat av: Kjärstin

Stort GRATTIS till dig! Du är duktig !

Jag är stolt !

Så härligt ni har det, skönt med svalkande kvällar..

Kram !

2009-06-30 @ 23:30:10
Postat av: Tilda

Det låter så härligt ditt liv!


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback