Ännnu en dag

Gud vad tiden går fort.
Nu har ännu en dag rusat förbi. Har inte gjort så mycket vettigt idag, kom till skolan och upptäckte att seminariet var flyttat. Gick hem. Pratade med en kompis på MSN ganska länge. Gick och handlade och var på vårdcentralen.
Hem. Ut med vovvarna.
Pratade med M på MSN.
Slöade vid tv:n.
Skrev på mitt PM.
Mejlade.
Och vips, nu är det mitt i natten... Hur gick det med frågorna i fastighetsrätt som jag skulle gjort idag? Inte så bra... Har lite tid imorgon, får ta det då.
Till nästa val ska jag framföra att man borde införa dygn som är minst 30h långa och veckor som har 8 dagar.
Kram!


Eller vad säger du?!
Postat av: www.elliesdagbok.blogg.se

Känner igen det där! Tiden bara rusar iväg! Men det e väl ett tecken att man mår bra , eller ?



Kram


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback