Back in Örebronx

Efter en bilfärd som verkade vara i evigheter. Fasen vad långt, 58 mil...
De sista 10 milen var som att köra i en glassmaskin där någon höll på att göra grå smuts-sorbet...

Tillbaka i studiecellen har jag konstaterat att jag glömt vattenskålen i Kramfors. Nåja, inte så farligt. Värre den gången jag glömde min necessär eller den gången jag glömde min bankdosa.

Har huvudvärk som vanligt om kvällarna. Inget jag är van vid och det suger!!!

Ikväll ska jag färdigställa mitt PM. Det ska lämnas in på fredag och innan dess ska min enormt hjälpsamma och briljanta juristkompis H titta på det. Jag är så tacksam för den hjälpen!!
Imorgon är det seminarium i Kontraktsrätt mellan 10-12. Jag borde läsa lite inför det, men vi får se hur det blir. Klockan är redan mycket. Tog en timme längre tid att köra hem än planerat.
På tisdag och onsdag är det seminarium i fastighetsrätt och på onsdag eftermiddag beger jag mig till Skåne.

På torsdag ska jag till min frisör Sophie. Jag LÄNGTAR!! Det blir klippning och färgning.
På fredag kommer min söta kompis Linda ner. Ska bli kul att visa henne huset!! Hon och hennes kille bodde i LA när hon gick utbildningen. Nu är hon tillbaka i Dalarna och vi träffas för sällan. Hon kommer ner för att vi ska gå på årsmötet på lördagen. Det tar hela dagen.

På söndag ska jag jobba lite och sedan köra till Örebro.
Ingen rast ingen ro :-)
Jodå, veckan därpå har jag bara undervisning måndag + tisdag sen blir det lungt ett par dagar.  Veckan därpå igen ska jag hem igen. Då blir det sommartid! Härligt!
Och veckan åter därpå kommer jag och M hem och är hemma i ca 2 v. Jag vet minst en som redan räknar dagarna!

Nu är det dags för PM.
Kram på Er!

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback