Details


Detta är bordet som jag funderat på att omvandla till soffbord. Benen behöver kortas av sedan ska det spacklas, slipas och målas vitt.

Skarpare bild på gardinen. Den sitter inte snett, messerschmit.

Visst är den fin för att vara konstgjord?

Äntligen, efter 10 - 15 års väntan, står farmors skrivbord hos mig!! Måste komma ihåg att fråga vem som tillverkat det, tror att det var farfars farfar. Tack Karro, Mamma & Pappa för att ni hjälpte mig att få hem det!

Tyckte det var fint att ha det på snedden. Måste fixa alla sladdar bakom bara...

Sött hjärta från SIA Outlet i Landskrona. 45 kr. Som hittat!

Syns kanske dåligt, men hela framsdan lyses upp av små blåa och gula utropstecken... Underbart!

Eller vad säger du?!
Postat av: Karro

Det är så jädra fint!!! Me love this house...




Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback