Efva, igen

Ok, längtar mycket efter nya glasögon nu.
Mycket huvudvärk. Bättre när jag jag tog av brillorna idag. Dock dumt att jag inte ser något då...

"Jag vill skapa en så komplett kollektion som möjligt, där det finns utrymme för alla typer av personligheter att bära mina glasögon. I vårens kollektion har jag försökt hitta en ny, lite lättsammare och aningen mer sportig ton", säger Efva. Men även om glasögonen är diskretare än de brukar vara så ser man ändå att de kommer från Efva Attling. "En liten twist finns det alltid i mina glasögon, även om det mer är av karaktären 'bastwist' den här gången", förklarar Efva. Kollektionen består av sju modeller och bland dessa vill Efva lyfta fram bågen som heter Little Ring Star. Den har en stenbelagd ring som bildar övergången från front till skalm. "Inspirationen till den här modellen kommer från serien The Ring Ring i min smyckeskollektion. Det är en modell jag velat göra länge och som jag har ritat med tanke på dem som vill ha fest i vardagen. Det är en vacker, lågmäld båge och de små stenarna gör den mer till ett smycke än en traditionell metallbåge", avslutar Efva.



Obs, SILVER inte guldigt...


Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback