Jag döööööööööööööööööör

Ä R. S Å. S J U K T. T R Ö T T.

Dagen har gått i ett.
Och gårdagen.
Igår var jag i Malmö och lunchade med Lennart, träffade Pernilla och hämtade Linda vid flyget. Sedan lämnade vi saker vid båten, handlade och åkte hem och lagade mat. Det blev fantastisk god ryggbiff med rostade grönsaker och sallad. Mycket godare än alla restauranger! Linda e bra på mat hon!
Sen satt vi och snackade, målade naglar och sånt.

Idag gick jag upp till en solig, lite dimmig dag. Var ute med vovvs på fältet här bakom. Tjorven grävde efter sorkar och var lycklig! Jag var också lycklig! Sådana stunder är sköna, sol och vovvar och Skåne.
Jag och Linda stressade oss klara, fasen vad mycket som ska hinnas med. Vi fick ta frukost i bilen!
Sedan var det årsmöte hela dagen. En hel del frön som fick skördas nu, det var kul!
Jag har bytt bort min kassörpost mot sekreterar uppgiften istället.
Kom hem vid 20.
Elin hade varit en sån ängel och hjälpt mig med vovvarna.
Åt en pizza från Mamma Theresa, mums filibabba!

Nu har jag svarat på lite mejl. Linda kommer med tåget från Malmö vid 24. Jag orkade inte gå med ut. Hon sover här och imorgon när jag åker till båten får hon skjuts till tåget, hon flyger tillbaka till Dalarna.

Nu ska jag sätta mig vid tv:n. Det var inget bra ikväll tyckte jag. Melodifestivelen ger jag inte så mycket för.
Hoppas ni mår bra!
Kram!

Eller vad säger du?!
Postat av: Elin

Självklart att jag hjäper dig med hundarna, anytime :) Synd vi inte hann catcha upp så mycket bara, men.. Du kommer ju snart hem igen. Jippie :D Kramar

2009-03-16 @ 16:44:59

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback