Mammaaaaaa;

skrivbordet???
Har ni tagit hem det?
Jag vill så gärna ha det!
*gnällig med glad och fjäskig ton på rösten*

Kan hämta det hos er ons/tors/fre den kommande veckan, om ni har det hemma!
Annars får jag väl ge mig till tåls till påsk :-(

Eller vad säger du?!
Postat av: mam

Skrivbordet är än så länge kvar i Tåghult.....

Kanske bud dit i veckan, kanske inte....

Förstår om du längtar....

Att få ytterligare ett hörn färdigt liksom....

Kram!

2009-03-22 @ 21:43:11
Postat av: mam

Det är än så länge kvar i Tåghult...

Kanske bud dit i veckan....

Förstår om längtan är stor, att få färdigställa ytterligare ett litet hörn....

2009-03-22 @ 21:51:58
Postat av: mam

det är roligt med kommentarer, särskilt med rikt och varierat innehåll.

Yes!

2009-03-22 @ 21:55:35

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback