Nöjd med dagen

Vaknade tidigt av absolut klarblå himmel och sol genom sovrumsfönstret.
Hoppade upp som en gasell och kutade ut. (Nåja....)
Var ute och sprätte lite i trädgården. Inget speciellt, bara gick omkring och beundrade vintergäck, snödroppar och krokus som syns ÖVERALLT.
Fåglarna höll högljudd orkester och jag kände mig varmt välkomnad till Skåneland.

Åkte till frissan. Nöjd med färgen och ganska nöjd med formen.

Fixade massa ärenden.

Handlade.

Lagade pasta med bacon&svamp sås.

Städade iordning hemma.

Satte upp mitt väggord.

Färdigställde mitt PM.

Nu är det dags för bädden! Skönt för den är mjuk och bred och ren!!! I like!

Eller vad säger du?!
Postat av: Karro

Väggordet blev kanonfint!



Vill gärna träffa dig snart! När är du hemma och har tid?


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback