Nova - en sabotör

Vilken skithund hon är!!!

Idag har hon ätit upp mammas födelsedagspresent som stod inpackad i fönstret.
Det var en liten tändsticksask med någon ängel på och spets och grejer á la fransk romantik. Hela härligheten var inpackad i ett fint lila paket. Men nu är allt strimlat över hela golvet.

DET VAR JU INTE ENS ÄTBART!!
Nä, jag märkte det, säger Nova - men man måste ju kolla.

Mental anteckning; tänk på att INTE lägga följade så Nova når när hon är själv:
-Bröd
-Godis/chips/nötter
-Senapsburkar
-Askar med omega 3 kapslar
-Hundmat i kraftig platstunna med lock
-Kattmat i plåtburk med lock
-Födelsedags tändssticksaskar


Grattis Mamma, din present var jättefin...




Eller vad säger du?!
Postat av: mammi

nä fy vad sorgligt....



Nova, jag trodde vi var kompisar.... det här kommer jag aldrig att glömma!



En liten fråga bara: Fick hundrackarn ingen egen present när hon fyllde år?



2009-03-28 @ 18:11:43

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback