Vaknade MITT I NATTEN

av att världens största lastbil körde in i min lägenhet!!!
Nåja, när jag vaknade till insåg jag att det var en plogbil. Men försökte ta mig tusan ta med ett lager asfalt också. Fy vad det lät högt!!!

Ni förstår vad det innebär va? Mer snö... I går 5-10 cm nysnö.
Blääää. Jag drar till Skåne!!
Baj baj j*vla vinteland!!!

Eller vad säger du?!
Postat av: Anonym

hehe.. låter som att det är någon som fått nog av snön! Det är ett sätt att leva, att lära sig att leva med snön som sin vän.. men oroa dej inte du lär dej nog ;) hehehee.. eller vad tror du? kram

2009-03-24 @ 18:14:05
Postat av: Anonym

det var jag som skrev..

2009-03-24 @ 18:14:52
Postat av: Anneli Bylander

skumt varför står inte namnet.. nu då!?

2009-03-24 @ 18:16:07

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback