Handen på hjärtat...

.... när skrev du en kommentar senast?
Är det bara jag som ska skriva här eller?

*Pekfinger och irriterad blick*

;-D

Eller vad säger du?!
Postat av: Anonym

Fyra dagar sedan L

2009-05-18 @ 21:30:30
Postat av: Tilda

Ha jag hade redan bestämt att skriva hos dig i förmiddags då du kom i mina tankar när jag passerade dit gamla hem i Vallberga.

Så det så ;)



Skönt för dig att du slipper Örebro

Postat av: Karro

2009-05-19 @ 09:14:24
URL: http://www.hiddenstars.se
Postat av: Karro

Blev så nervöst av din barska ton att jag slog enter, skickade iväg ett tomt meddelande i all hast. :D



Jag känner mig NÅGOT träffad men jag älskar ju att läsa vad du skriver, sen läser jag och läser och läser och inser att shit nu hinner jag inte svara fr jag har suttit och läst för länge. Tänker att nästa gång så!

Men älskar att läsa dina tankar och funderingar och ibland vet jag heller inte vad jag skulle svara mer än att du är bäst, Christin!



Kram!

2009-05-19 @ 09:17:11
URL: http://www.hiddenstars.se
Postat av: Jenny

ingen aning om när jag skrev senast.. men här har du ett inlägg iallafall.. =)

2009-05-19 @ 14:49:18
URL: http://jennytussan.blogg.se/
Postat av: Anderstorps Helen

Det var nog längesen!

Fångar dig på mailen oftare :)

Jag är så glad för din skull,att allt går så bra för dig,eller er :)

Imorgon drar vi till Kreta,överraksninsresa för mamma o pappa,de fyllde 50 förra året :)

Men skriv inget om det på facebook,för det är hemligt fram till klockan 18 imorgon ;)



PUSSSAR!

2009-05-20 @ 20:45:08

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback