One more week...

Om exakt en vecka sitter vi i bilen på väg hem till Skåne...
Jag är jättelycklig över det!
Det blir skönt att packa ihop sina saker, dra sig neråt, samla sig, fokusera sig.
Få hem katten!!! Men det dröjer ytterligare en vecka. Till Wiktors student. Som för övrigt ska bli en trevlig tillställning med både familj o vän :-) Vi längtar!!

Det har varit jobbigt med Örebro. Det vet ni.
Men det fanns heller inget annat val, jag var tvungen att göra det. Jag skulle inte kunna leva med mig själv om jag inte tog de chanser som bjöds till att uppnå mina mål. 
Fast tittar man bakåt så undrar man om man är klok... Tur att man snabbt kan titta framåt istället!!

Projekten har avlöst varandra, i vanlig ordning. Nu blir den nya utmaningen att ha en vardag... Det är inget som kommer av sig själv,det heller. Vi får se om vi reder ut det :-)
Känns inte som om det kommer vara så spännade så vi får se om jag hittar något att fortsätta skriva om.

Nu har mitt nagellack torkat och det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör . Jag ska ta mina nya sandaletter och bege mig till kvarterskrogen för att träffa några vänner. Jag tänkte äta nachotallrick! Mums!

Eller vad säger du?!
Postat av: Anneli

Kämpa på denna sista vecka, du är så nära nu!

Tyvärr kommer jag inte kunna vara med på studenten, hade vart skoj att träffa er lite.. (har fått jobb i Östersund)

kram!

2009-05-29 @ 20:49:10
Postat av: tilda

hmm ny stil... ljust och fint!

2009-05-29 @ 23:34:52

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback