Regn & huvudvärk = längta hem

Jaha, Örebronx och huvudvärk. Välbekant fenomen. Vilken jävla tur att jag efter 5 juni kommer att slippa cellen för alltid!!!

Men det gör inte denna dagen roligare. Det regnar. Stilla och enträget. Varken jag eller hundar vill gå ut men måste och kommer in mer deprimerade.

Har vikt dagen åt att förereda mig för morgondagens framträdande, oppositions seminarium. Har stängt av tv:n. Ätit. Duschat. Tagit fram papprerna. Tagit fram lagtexten. Suckat. Läst det en gång. Har inte ork att angripa det mer. Huvudet känns som en stor ballong. Vill bara sova.

Surfade runt på min blogg-promenad. Hamnade på en ny sida:
http://vitavillavila.blogspot.com/ och det var verkligen en vitamin i denna gråa dag! Inredning, färger, blommor och foton precis i min smak! I like a lote! Längtar hem! Längtar att få inreda! Önskar att jag alltid får behålla den längtan och motivationen!

C

ps, sålde dammsugaren. 550 pix. Hyggligt nöjd men mycket vill ha mera... Tyckte den var värd 700,- sa 600,- och han prutade så då fick det bli kompromiss. Nu är jag av med den iaf.

Eller vad säger du?!
Postat av: madde

Det e farligt att surfa in på nya bloggar, man kan fastna i timmar!!!!!



Inredning e så inspirerande...



Kram


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback