Suck

Jag HOPPAS verkligen att jag får byta.
När jag körde hit idag fick jag huvudvärk...
Har inte haft det den vecka jag varit hemma...

Sitter här nu på mina 22 kvadrat och känner mig deprimerad. Och det har jag inte tid med! Ge mig mitt besked så jag kan börja leva!

Jan-mars 08 = resa
April-sept 08= renovering + högsäsong på Hven
sept-dec 08= Örebro
Jan - juni 09= Örebro + Norrland
Nu längtar jag efter ett normalt liv...

Please, jag har sonat mina synder nuuuuuuu!!
Jag har lidit!!!
Vi har prövats och vi klarade det. Nu vill vi gå vidare, snälla Gud?
Jag ska inte be om någonting annat sen....

Men att inte få vara i vårt underbara hus, i den frodiga trädgården, i den lugna harmoniska miljön med ån brusande..... Att inte kunna röra sig utan att stöta i saker... Att inte kunna ha ett riktigt kök... Att inte ha min nya fina cykel...
Att ha alla mina saker nedpackade... Konka runt på allt.
Jaaa. Studiecell är ordet. Studiefängelse.
Det är JOBBIGT...

Tur att jag får åka till M på fredag. Det blir skönt! Hoppas syrénen lever tills dess. Då ska jag ta med den :o)

Eller vad säger du?!
Postat av: mam

.... ville bara säga att jag tänker jättemycket på er båda och hoppas att allt löser sig på bästa sätt !

Försök tänk på, att vilket besked intagn.nämnden än ger, så var ändå glad och tacksam, ni har ju varann, vovvarna, råd att äga hus, hälsan ....

visst är väl det ändå det viktigaste ?

Dagen kommer då ni alla bor på samma ställe igen, längta till den dagen !

Var rädda om varandra, kämpa på, är det inte det som är just livet ?

Allt ordnar sig till slut !!!

Massor av KRAFT till ER !

2009-05-06 @ 18:35:04

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback