Till salu, finnes i Örebro

•1.      Ergorapido 2 in 1 sladdlös dammsugare, isblå metalic. Köpt -06 eller -07 men i nyskick! Sparsamt använd! Nypris: 1500,-

•2.      Lexmark skrivare Z2320, inköpt sept -08, kvitto + garanti finns. Mycket bra skrivare, har aldrig krånglat. Ink kabel. Nypris: 360,-

•3.      Sony "tjock" TV av äldre datum. Felfri! 29 tum. Inks antennkabel och fjärrkontroll.

•4.      UNITED DVD av äldre datum. Felfri! Inks scartsladd och fjärrkontroll.

•5.      Diverse inredning: vita blomkrukor, ljusstakar, tavlor etc.

•6.      Diverse textil: vinröda, tunna gardinlängder. Påslakan + örngott. Två runda ljusbruna mattor från IKEA. Ljusbrun badrumsmatta i frotté från IKEA.

•7.      Diverse husgeråd: muggar från Höganäs, dricksglas, tallrikar, bestick, stekpanna, stekspade, visp, diskställ, vattenkokare etc.

•8.      Litet badrumsskåp, kromat med frostad glaslucka.

•9.      Liten vägghylla med konsoler i björk.

•10.   Skumgummi madrass 90*200, nu nov -08. Nypris ca 500,-


Mejla mig om du vill se bilder eller har frågor.
Pris 7-700kr, ge ett bud!!
Måste bort till den 5 juni.

Christin
[email protected]


Eller vad säger du?!
Postat av: Anneli

undrar bara vad det är för badrumsskåp och vad du ska ha för det..Vi skulle behöva ett nytt i Bjällbo nämligen :)

2009-05-17 @ 20:04:46
Postat av: Karro

Postat av: Karro

NU gjorde jag så IGEN!!!! Jag vill slå enter för att hoppa ner till denna rutan, men då skickar jag bara iväg mitt tomma meddelande... hur svårt skall det vara att lära sig???



Jag vill gärna köpa DVD, mingick sönder för några veckor sedan och jag har inte fått tummen ur att köpa en ny så det blir ju perfekt!

2009-05-19 @ 09:24:08
URL: http://www.hiddenstars.se

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback