Orientalisk lykta

I min jakt på en orientalisk ljuslykta att hänga ovanför sängen hittade jag denna sidan: www.marrakechinredning.se

Här fanns mycket fint!

Handfat


Lykta



Blomsterhink

Åh, Söte Göte, jag måste åka till Malmö snart :-)
Men jag hittade inte riktigt det jag sökte. Jag hoppas att den lykta jag såg på Indiska för ett år sedan finns kvar. Den har glas i olika lila nyanser och metallen är matt silver. Hade passat så perfekt!! Har inte tid att ta mig till Indiska och kolla, så jag får leva i ovisshet tills på måndag om inget annat inträffar...

Eller vad säger du?!
Postat av: Anneli

Åhh den butiken har jag varit in på :) väldigt mkt fint finns det..

2009-12-01 @ 18:51:46
Postat av: tilda

Jag såg jättefina på....tro det eller ej...Ullared. Det var förra veckan jag såg dem och det var klart glas och silverfärgade. Endast till att hänga.


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback