Facebook

Har ni vänner på facebook som ni inte känner riktigt, som känns lite konstigt att ha som vänner?
Eller som ni inte delar viktiga värderingar med?
Varför?
Ni kan ta bort dem...
Det gjorde jag idag.
Och jag berättade för personen varför.
Jag skrev att jag inte kan ha x som vän på FB när x så tydligt visar vad x tycker om jurister i allmänhet och kvinnliga i synnerhet. Att det är diskriminerande och nedvärderande. Att jag inte köper det och inte vill läsa all skit som x skriver. Sedan önskade jag x lycka i livet och klickade bort x.
Skönt! Maken till att sprida dynga i sin statusuppdatering har jag aldrig varit med om. Sådant klarar jag mig utan.


Eller vad säger du?!
Postat av: Anneli

Starkt gjort!

2010-04-10 @ 10:51:34

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback