Heeelg!

Gu´va skönt att det äntligen blev helg!
Sova tills man vaknar, inte ha något planerat, nollställa.

Har svarat på lite mejl, jobbat med
SHR:s hemsida, ätit frukost i lugn och ro. Nu är det snart dags för ett bas/styrka pass på Friskis. Missade ju mitt corepass i torsdags när jag var på produktlansering på SkinConcept.

Inget vidare väder så uteaktiviteterna får vänta. Jag har lite plantskola här inne också, har sått luktärter, drakmynta, vallmo och Mattias har sått chili. Så jag får ta hand om dem istället för trädgården :) I veckan ska Mattias pappa komma hit och de ska börja med hönshuset! Spännande! Jag har bokat höns och tupp av en kille i Degerberga. Han hade en svart tupp till oss, svarta och gråa hönor samt kycklingar av ännu okänd färg. Rasen är dvärgkochin.


Grå


Svart 

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback