Ki Balance

Var ingenting för mig.
Det gick alldeles för långsamt och var faktiskt för lätt träning. Inte alls så skönt ansträngande som de yogapass jag provat innan. Mest som ett långt strechprogram och andningsprogram med rörelser från yoga, qi gong mm. Det kan väl vara bra det med men jag blev uttråkad, tänkte på annat och smygtränade rumpan när vi skulle ligga på rygg och göra nån armrörelse. Då spände jag rygg och rumpa och höjde mig några centimeter från golvet :)
Tänk, det trodde man inte förr. Att JAG skulle tycka att ett pass var för mesigt och att jag skulle smygträna!!

Lite magövningar var det faktiskt och då tog jag i extra, känns lite lite nu. Gött!
På torsdag är det dags för core som vanligt. Jag har även börjat cykla till tåget. Det är inte speciellt långt, men ska icke underskattas.















Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback