Livet i korthet!

Köpte färgsprutan. Utnyttjade Bauhaus lägprisgaranti och fick den 12% billigare än Julas pris! 879kr, som hittat!

Börjat med hönshuset, gjutit plattan idag.

Klippt o färgat håret, gud va skönt! Lite kallt om nacken nu när pälsen är borta!

Alla djur mår bra!
Alla människor mår bra!

Skolan går bra, men jag vill helst vara hemma i trädgården! Har fixat en del i trädgården. Flyttat blommor, planterat blommor, gjutit lite, fixat en skylt.
Socialförsäkringsrätten som vi läser nu (sjuklön, sjukpenning, a-kassa, föräldrapenning, havandeskapspenning mm) är riktigt komplicerad. Oerhört detaljstyrt och svårt att läsa ut betydelsen i lagtexten.

Har slagit nytt viktrekord, nu på 14:e dagen med GI. Har nästan gått ner 5kg och mina jenas sitter inte så snyggt längre :) Fast de var riktigt tighta innan så det är väl inte så farligt egentligen.


Ena krukan klar. Den andra står och bränner i sin form. Jag har planterat murgröna och klematis som ska få klättra upp på vår lilla spaljé!


Söt skylt va? Enkel att göra. Ska göra många fler, tyckte att det var kul!


Grunden till hönshuset. Hoppas att det är klart inom en månad eller så.




Eller vad säger du?!
Postat av: madde

Ohhh så duktig du e! Vi har oxå en färgspruta men har ej testat den ännu.



Vad snygga krukor du gjuter!!!

Vart har ni köpt ert staket? Det e så snyggt!



Kramis Madde

Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Vilken underbar kruka du har gjort! Snygg skylt också för den delen.

2010-04-14 @ 23:58:39
URL: http://www.inspireramera.se

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback