Utflykt!

Idag har jag varit på tur!!
Tog tåget till Helsingborg där jag lämnade in mina nya jenas (2 storlekar mindre!) på uppfållning.

Sedan blev det Höganäs. Där tog jag en promenad och besökte
Magasin 36. Tack Madde för tipset!! Jag köpte en korg för servetter och en prisma som ska hänga i trädgården. Det var en superhäftig affär!
Gick sedan till min kollega Jennie och bytte behandling med henne. Jennie är en otroligt duktig terapeut, speciellt på vaxningar!

Efter en räksallad tog jag bussen till Mölle. Här var målet Mölle Krukmakeri.
Uuunderbart ställe! Fyra små äggkoppar fick följa med hem!





Efter det tog jag mig hemåt, tack Skånetrafiken för förmånliga Sommarkortet. Åkte till Härliga Under i Landskrona där jag utnyttjade min bröllopspresent, ett presentkort. Blev bh och trosor från Chantelle. Sedan blev det mathandling och hem till Ernst :) Fin dag!

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback