Bokrea!!

Jag ÄLSKAR böcker!
Upptäckte att man kunde förbeställa, till reapris, på nätet! Bra eller bra?!
Jag beställer:

Live to win, Andreas Carlsson
Live to win : låtarna som skrev mitt liv

Feng Shui i din trädgård, Gudrun Bengtsson
Feng Shui i din trädgård : i samklang med livet

Bonniers synonym ordbok
Bonniers synonymordbok

Denna bok, En blommande trädgård, köper jag inte däremot, den har jag!
Men rekomenderar den till dig! Bara 79kr nu. Den är så himla bra! En av de bästa!
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9153428439

En blommande trädgård : färg och form i rabatten



Det bästa med www.adlibris.com är att man kan välja "fri frakt" :-)
Nu är det bara att vänta!


Eller vad säger du?!
Postat av: Annica

Hej! En blommande tädgård, är det den underbara boken som jag kollade i oss er?????

Kram Annica

2010-02-21 @ 10:59:19

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback