Present

Vilken söt Make jag har! Han blev så glad över STARK-boken att han ville köpa en present till mig med! Igår fick jag denna mycket söta och användbara bok! Blev sååå glad!

Min trädgårdsdagbok



Hjälpredan i trädgården!

Planera din trädgård med hjälp av denna dagbok där du månad för månad kan skriva ned vad som händer i trädgården: vilka plantor du satt, vilka fröer du sått och vad som kommit upp. Du kan skriva in små kom-ihåg-notiser och göra noteringar om väderförhållanden och annat som är som är viktigt för växtligheten.

Vackra blomsterfoton och stämningsfulla citat inspirerar till att börja planera och plocka fram trädgårdshandskarna.

Anteckningsboken kan med fördel återanvändas från år till år.

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9153430433

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback