P.S I love you

Lev livet,
imorgon kan det vara försent.

Så har en av mina vänner skrivit på sin presentation på facebook.
Hon fyller 30 år i år. Har 3 barn, 1, 5 och 7 år.
Hon blev änka för 14 månader sedan.
Jag vet inte exakt hur lång tid det tog, men hennes man blev sjuk i hjärntumörer och blev sämre undan för undan.

Idag skrev hon på sin statusrad att hon sett filmen P.S I love you och att det var den sista filmen hon sett tillsammans med sin man.
Om du har sett den filmen är jag säker på att du har en klump i halsen nu.
Om du inte har sett den, se den omgående. Den är outhärdlig och underbar.

Allt ljus till Dig A.
Det hade inte hänt dig om du inte klarade av det.

Poster
















Eller vad säger du?!
Postat av: tilda

Den är fantastisk

Om du har spotify så sök efter

"Love You 'til the End" med The Pogues



eller varför inte



Galway Girl - Pop Feast och höj volymen och ha en underbar fredag. Kram Tilda


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback