Re-la-la-laxa!!

Det vill vi göra!
Därför ska vi inreda en avkopplande hörna här:

Tänk vilstolar, gosiga kuddar, lite markbeläggning, lite buskar som kamoflerar grannens garage, pilstaket som kamoflerar vårt komposthörn (bakom hönshuset)....


Det är rikigt härlig kvällssol här! Just nu är gräset i hagen ganska högt, för vi har tyvärr inga sommarhästar där i år. Grannen har LOVAT att ta hand om den stora jordhögen till vänster. Hoppas att det blir av, för den är gaaanska tråkig att titta på.


Idag tog jag itu med möblerna.



Dom kommer från Jula och det totala priset blev ca 1000kr. Sedan tillkommer materialet från färgaffären, ca 300kr. Jag sprejmålade dem och det blev jättefint! (Pensel blev inte bra!) Silverbets - ser ut som om dom stått ute i 100 år :)


Mellan stolarna har vi ett provisoriskt bord av en lucka med text på. Det står något om lantmännen i Billeberga. Kul tycker vi och ska göra en dynbox med den som lucka. Sedan ska jag betsa det hela vitt.

Mycket återstår innan denna hörna är som den ser ut inne i mitt huvud! Men det är så skönt att vi redan kan sitta där och njuta. Det är viktigt, njut njut njut!

Eller vad säger du?!
Postat av: Madde

hej på dig pysselmaja. De var ju riktigt snygga.

Vilket kap. De får jag nog kolla in.

Vi behöver ngt till våran relax hörna :)



Kram på dig


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback