Masterbedroom

Precis som om det fanns mer än ett sovrum i vårt minihus :)


Dörrknopp: Indiska
Prydnad: Thailand
Dörr: Gammal, avlutad och lackad med matt lack


Sänglinne: Hemtex


"Nattygsbord" (eller nattduksbord som min svägerska säger): Larssons Lager + lite nytt tyg
Lampa: IKEA


Lykta: Inredningsbutik i Lund, finns även hos
Enkla Ting
Bord: Larssons Lager


Ursäkta dålig kvalité. Jag är lite bekväm så det blir iPhonebilder eller inget. Min canon systemkamera ligger så fint i garderoben... Önskar mig faktiskt en kompaktkamera också!


Väggord: Unik dekor
Matta: Bosses mattor, Helsingborg
Väggar: Vanlig vit väggfärg från Flügger
Tak: Råspont som jag betsat vit


Hylla: Blocket (Tack Mamma för hjälpen!)
TV: NetonNet


Bilder som vi tagit på semestrar


Ramar: IKEA


Eller vad säger du?!
Postat av: Anneli

Fint nattduksbord ;)

2010-06-13 @ 14:47:04

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback