Hem ljuva hem!

Kom hem från Stockholm igår, sent på kvällen. Det har varit en riktigt intensiv helg. Idag sov jag lite längre än vanligt, åkte på utflykt till Enkla Ting och har nu slappat. SKÖNT! Om en stund ska vi till Anette o Peter på middag. Passar bra när man är trött, att bli bjuden på mat!

På Enkla Ting shoppade jag en Buddha, en svart kruka, ståltråd som rostar, snöre och penséer. Under tiden byggde M om staketet här hemma. Vi var inte helt nöjda med hur det blev, så en liten korrigering behövdes. Mer om det en annan dag!


Suddig bild på nymålade grinden!

Eller vad säger du?!
Postat av: Madde

Så fint staketet e, underbar grind!!!



Jag var också o shoppade på Enkla ting. Det blev även här en buddha som ska bada i fil :)



Kramis på er


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback