Kök

Tänkte visa er lite bilder från vårt kök. Jag är lite bekväm och har tagit bilderna med min iPhone. Inte superskarpa, hoppas att ni gillar dem ändå.


Kök: Abstrakt IKEA
Vitvaror: Elektrolux
Bord: Blocket
Stolar: Mio
Randig matta: Lagerhaus
Lampa: IKEA
Väggar: Vit puts
Golv: Brickmate black metalic


Bänkskiva: betong (gjutit själva)
Vask: kompis som tillverkat
Blandare: FM Mattson
Tapet: Decor Maison + glasskiva



Lite ris som ska få slå ut.



Mitt favoritthé!


Specialupphängning av micron, med tunna vajrar.


Eller vad säger du?!
Postat av: tilda

Jättefint! Trendigt och mysigt och betongskivan är riktigt riktigt läcker!

Postat av: madde

ohh vad kul med fler fina bilder på ert urfina hem!

Grymt fint!



Största kramen

2010-03-16 @ 16:23:46

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback