Mot Stockholm

Nu sitter jag på tåget mot Hufudstaden. Alldeles strax framme i Mjölby. Ca 2 h kvar.
Har en lång stund försökt få olika kanalers webtv att funka. Men det bara hackar och buffrar och blir fel. Så jäkla drygt... Jag känner mig för trött för att läsa. Hade varit perfekt att bara luta sig tillbaka och se några program. Tror att det är något med uppkopplingen, trots att det står utmärkt signal så tror jag att det vandrar lite. Kanske "krockar" mitt mobila med SJ:s trådlösa. Mycket tråkigt vad det än beror på.
Tur att jag har Spotify i mobilen. Pallar inte lyssna på mina medresenärer. Just nu är det Miss Li i lurarna.

Ikväll är det planerat ett restaurangbesök med en gamal kompis, Kristina. Vi ska äta italienskt, visst låter det gott?

Imorgon blir det årsmöte för hela slanten. Tar tåget hem på kvällen.
Hoppas att ni får en skön helg!

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback