Nya matvanor

Jag har gått från snabbmat och pasta till lagad mat minst 5 dagar i veckan och köpmat gånger per månad. Jag äter 3 mål mat om dagen.
Detta har gjort mig väldigt nöjd! Matlagning, handling och planering har aldrig varit min starka sida.
Men nu vill jag ta det ett steg längre, inte bara regelbundet utan bra också!

Flera av mina vänner rekomenderade denna boken
GI dag för dag : 30 dagar till en nyttigare livsstil
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9153429656

Och den står nu även i min bokhylla. Den är extremt lättläst och förklarar på ett superbra sätt. Den innehåller massvis med goda recept. Ikväll blev det en skiva fullkornsbröd med keso och gurka, turkisk yoghurt med valnötter om pumpakärnor. RIKTIGT GODIS!!!

Eller vad säger du?!

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback