Nytränad II

Det är inte klokt, nytränad igen!
Idag testade jag ett bas pass som var inriktad mot ryggträning, inte så mycket kondition. Tro det eller ej men det kändes ganska lungt!
Det var mycket enklare att komma igång och träna än vad jag trodde. Bara att göra det, slankare midja hägrar :)

Imorgon är jag sugen på att prova detta:
Ki balans
Frigörande, fokuserat och lugnt
Ki balans är ett barfota och frigörande pass. Med sköna och avspända rörelser tränas balans, rörlighet, kroppskännedom, närvaro, avspänning och andning. Övningarna är enkla, naturliga och inspirerade av olika träningstekniker som till exempel Basal kroppskännedom, Grounding, Qigong, Yoga och Pilates. Många övningar för rörlighet, styrka och balans känner vi också igen från F&S  jympa. Musiken är flödande, rytmisk och mjuk och förstärker övningarnas syfte. Ki balans är både en "inre och yttre jympa" där den egna känslan, upplevelsen är viktigare än att göra övningarna exakta. Ki balans ger dig möjligheter att fokusera på din egen upplevelse i kroppen.

Finns så många roliga pass att välja på!

Eller vad säger du?!
Postat av: Karro

Fasen Christin, du e så bra!! Härligt jobbat!

2010-03-16 @ 08:10:56

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback