Solceller!!

Nu är jag stark igen!!!
Efter 2h i solen med en topptemperatur på 18,9 grader hade mina solceller laddats. (Ja jag hade solskydd.)

Jag har varit helt slut måndag-torsdag.
Jag har aldrig upplevt något likande, kännt mig som en tom burk och varje dag har varit ett försök att skaka ut några droppar till. Bara velat lägga mig och eller suttit och stirrat rakt fram. Fått piska mig upp varje morgon.
Jag blev faktiskt lite rädd. Jag brukar repa mig efter en god natts sömn (vilket fungerar riktigt bra nu), lite mat och (numera) kaffe på morgonen.
Men det blev inte bättre på tisdagen.
Inte på onsdagen.
Och inte på torsdagen. Efter skolan idag åkte jag hem och kraschade i en solstol. Halvsov, mös med djuren och lyssnade på musik och radio. Tadaa!! Efter två timmar hade mina batterier laddats!
Upp, tog en macka, ut och fixade lite i trädgården. Plockade lite, krattade lite, klippte lite.
In, lagade mat. Åkte och hämtade hundarnas mat från FODAX bilen, hem och lämna den. Till Friskis och körde ett Core pass. Och jag var så stark!!! Orkade massor!! Tala om egoboost!

Efter lite kvällsmat, Antikrundan och en dusch kunde jag konstatera att 3 veckors flitig träning inte påverkat varesig vikten eller måttet. Det tog väl udden av mitt rus, men jag slutar inte för det! Ett mål är ett mål och ett mål ska uppnås.



Åh vad glad jag är att jag är tillbaka! Längtar efter en helg i trädgården!

Eller vad säger du?!
Postat av: Anneli

Det är rätt, man ska inte ge upp.. hur jävligt det än känns! Resultatet av träningen kanske inte alltid syns på vågen utan i uthållighet och styrka, och det är inte fy skam.. :)

2010-03-26 @ 08:30:32
Postat av: Sophia

Hej Christin!

När jag hör talas om värmen nere i söder påminns jag om att vi lever i kontrasternas land, men framförallt våren då jag först kontaktade dig om praktikplats. Minns att du berättade om våren i skåne, när isen fortfarande låg tjock på ORSA sjön. Nu är det ännu värre :o) 20 graders skillnad och vi har 1,5m snövallar på vissa ställen och i dag har det snöat ännu mera!



Mitt hjärta finns fortfarande där nere i vackra skåne!



Du verkar verkligen lycklig och harmonisk, verkar njuta mer av mat och tränar på bra, lycka till med studierna och sköt om dig!



Stor kram från Sophia


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback